Ta strona wykorzystuje pliki cookies (niewielkie pliki tekstowe przechowywane przez przeglądarkę internetową na urządzeniu użytkownika) m.in. do analizy statystycznej ruchu, dopasowania wyglądu i treści strony do indywidualnych potrzeb użytkownika). Pozostawiając w ustawieniach przeglądarki włączoną obsługę plików cookies wyrażasz zgodę na ich użycie. Jeśli nie zgadzasz się na wykorzystanie plików cookies zmień ustawienia swojej przeglądarki.X
Tutaj informujemy Państwa o najnowszych zmianach i nowościach w naszych usługach oraz
najświeższych informacjach z branży.
10
11
2019
Jak prawidłowo zabezpieczyć przesyłkę kurierską? 5 podstawowych zasad.
Chyba nikt nie lubi sytuacji, kiedy trzeba reklamować przesyłkę u swojego kuriera. Wiąże się to ze stresem a często sama procedura składania takiej reklamacji jest skomplikowana. Należy dopełnić szeregu formalności, pism, przedstawienia faktur.
Według raportu „CROSS BORDER eCOMMERCE – szansa czy zagrożenie?” przygotowanym przez Pocztę Polską wynika, że największym problemem dla firm przed wejściem na zagraniczny rynek e-commerce jest koszt dostawy.
Sprzedaż transgraniczna jest coraz prostsza. Firmy nie skupiają się już tylko na rodzimym rynku, poszerzają swoje rynki zbytu. Im łatwiej będzie oferować swoje produkty zagranicznym klientom, tym więcej firm będzie inwestowała w ten kierunek rozwoju.